יום רביעי, 28 במאי 2008

Ubuntu Linux 8.04 Hardy Heron

שלום לכולם
רציתי לשתף אתכם בחוויה שאני עובר עם Ubuntu 8.04.
החלטתי להתקין את מערכת ההפעלה כדי לראות מה היא באמת שווה.
לגבי ההתקנה: היתה מאוד פשוטה ואפילו התקנתי דרך Windows XP עצמה (ואפילו אפשר להסיר את Ubuntu אם פתאום לא בא לכם, דרך הוספה/הסרה של תוכנות בWindows XP).
ההתקנה זיהתה את כל החומרה שקיימת אצלי במחשב: מהמסך ועד התקן הBlueTooth שיש לי ואפילו את הכרטיס רשת האלחוטי שלי.
התקנה מאוד פשוטה: NEXT NEXT NEXT והכל בסדר.
יש לי מחשב עם 768 מגה זיכרון וUbuntu רץ מעולה ועוד הוספתי כל מיני תוספות של תצוגה (שיהיה מגניב, אם כבר אז כבר. לא?).
הבעיה היחידה שכרגע נתקלתי בה זה העברית שלפעמים עושה קצת בעיות אבל זה לא משהו שאי אפשר להתמודד עם זה.
כל זה ברמת המשתמש הפשוט.
כמובן שאני לא יכול לראות מערכת הפעלה ולא לקלקל אותה.
אז ניסיתי, התקנתי, הורדתי ועד כה, עושה רושם שהיא דווקא סוחבת יפה מאוד.
התחלתי אפילו לעבוד עם FireFox (בWINDOWS גם), ועושה רושם שיש אחלה תוספות וזה נראה יפה מאוד.
שורה תחתונה, מבחינתי, לינוקס בגרסת Ubuntu 8.04, מתאימה כרגע למשתמשים ביתיים שמבינים לא מעט והלאה.
Ubuntu 8Linux 8.04 לא מתאימה כרגע למשתמש הביתי הרגיל, שלא ממש מבין יותר מידי במחשבים.
אך לפי דעתי, בעתיד המאוד מאוד לא רחוק, בהתפתחויות הקרובות, עושה רושם שלינוקס "תאכל" את Windows בלי מלח.
והיא אפילו חינם :)
מקווה שהיום הזה יגיע, וכמה שיותר מהר.
אשמח לשמוע תגובות מאנשים שהתקינו את לינוקס ובדקו אותה.

אין תגובות: